مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-04سياسي

زندان میانه به خارج از شهر منتقل می شود 


رییس سازمان زندان ها با اشاره به قرارگیری زندان میانه در بافت شهری، از برنامه ریزی و اقدامات لازم برای انتقال آن به خارج از شهر و فضای مسکونی شهروندان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان زندان ها با اشاره به قرارگیری زندان میانه در بافت شهری، از برنامه ریزی و اقدامات لازم برای انتقال آن به خارج از شهر و فضای مسکونی شهروندان خبر داد.

دکتر غلامعلی محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان میانه با بیان این که توفیق شده امروز در شهرستان میانه که 1200 شهید تقدیم انقلاب کرده و شهری عالم پرور است، حضور یابیم، گفت: سفرهای استانی روسای قوا همواره با خیر و برکت همراه بوده و امیدواریم سفر رییس دستگاه قضا نیز به آذربایجان شرقی منتهی به خیر و برکت باشد.

وی افزود: نکات مطروحه در جلسه شورای اداری شهرستان را در جلسه شورای عالی قضایی مطرح خواهیم کرد که موضوع انتقال زندان میانه به خارج از شهر، احداث کمپ ماده 16 و رفع موانع بهره برداری از پایاب سد آیدوغموش از جمله آن است.

وی با بیان اینکه انتقال زندان های داخل شهر به خارج از بافت شهری را در تمامی شهرستان ها پیگیری می کنیم، یادآوری کرد: زندان ها در گذشته در حاشیه شهر و یا خارج شهرها احداث شده بودند که با توسعه شهرنشینی به داخل بافت شهری وارد شده اند پس طبق تکالیف قانونی و برای جلوگیری از آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان میانه به خارج از شهر منتقل می شود 

زندان میانه به خارج از شهر منتقل می شود